bikeinjoutaal.co.za
September 07, 2010, 11:45:53 am *
Welcome, Gas. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Nuus: Welkom by Bike in jou Taal. Die Woema Ondersteuners Forum.

Tuis   Help Soek Kalender Login Registreer  
Bladsye: 1 [2]   Ondertoe
  Print  
Skrywer Artikel: Onverantwoordelik ... of plein selfsugtig ...  (Read 2096 times)
0 Lede and 1 Gas are viewing this topic.
roem
Kuiergas
*

Home: Benoni
Bike: BMW F650GS

« Antwoord #15 op: Augustus 17, 2009, 18:09:03 pm »

Ek het my nou net dood getik aan 'n lang anwoord op die post en toe verloor ek als.... Gaan nou sommer net in 'n paar woorde my mening lig.

Ek wou van skool dae 'n fiets he, pa het gese "Oor sy dooie liggaam". Op 48 jarige ouderdom is my pa toe oorlede. Twak en hart siektes werk nie saam nie. Twintig jaar later is my ma toe ook oorlede. Sy ook het gese wat my pa gese het. Omstandighede raak toe so dat ek vir my dogter moes vervoer kry. Teen my wil moet ek vir haar 'n scooter koop omdat dit al is wat sy wettiglik mag ry. Ek besluit toe om ook my jarelange wens te bewaarheid en kry my leerlingslesensie en 'n BMW F650GS. "n Geel een!

Dit alles gebeur toe ek al 46 kersies op my koek het. Doen 'n Novice kurus by Zwartkop en kry my lesensie, by Watloo 3 maande later. Nogal beindruk met die feit dat ek so gou my lesensie gekry het. Wel al die dinge is maar net ter agtergrond van my "biker ondervinding". Sederd Maart laas jaar ry ek slegs met die fiets werk toe. Peak hour trafic is 99% van die tyd waar ek my bevind, Midrand toe. Die GS is lekker lig en beheerbaar in die verkeer. Ook, reken ek, het hy genoeg woem, vir iemand soos ek.

Voordat ek op daardie fiets klim se ek my gebedjie op. Nooi sommer die Here om saam met my te ry. Jy kan mos nie vir beter beskerming vra nie. Ja, ek dra my ATGATT. My dogter het ook haar ATGATT. My leuse is "Kom eerder laat by die bestemming aan as glad nie!" Ek het geen jaag gier in my g@t nie en ry rustig saam met die verkeer. Vriende van my, man en vrou, het Januarie albei hulle regter bene verloor in 'n fiets ongeluk in Newcastle. Hulle ry al fiets vir donkie jare. Hulle het niks verkeerds gedoen nie. Sad.... baie, baie sad....
Mudbugger
Woema Silver
*

Home: Laeveld

SB = Soos Bloed, so is sy vir my . . . . . .

« Antwoord #16 op: Augustus 17, 2009, 18:45:28 pm »

Ongelukke gebeur.......

My een buddie het onlangs m@er hard geval met sy bike. Dis 'n ou wat oor die 1500 Km op 'n naweek afgele het baie naweke om by sy gesin te wees. Met so baie ry kom mens op 'n stadium dat jy soos trappe klim, nie eers meer daaroor hoef te dink nie. Ekself kom party dae by die werk en kan nie se wat het die laaste paar Km gebeur nie. Jy reageer en tree an instinktief op. Dan eendag loop ietsie kleins skeef en jy skrik jou alie af. Besef eensklap jy MOET meer aandag gee. Dis dieselfde 2de natuur wat my buddie onverwags gevang het toe hy op 'n stuk suikerriet gegly het.

Ongelukke gebeur want ons raak gemaklik.

Staan waarvoor jy glo, selfs al staan jy alleen.

Sekere mense sal altyd my pelle bly, hulle weet eenvoudig net te veel.
Cassie
Blonde Blits
Woema Rider
*
*
*

Home: Pretoria
Bike: GSX-R600

Lewe begin by 60..... grade vanaf vertikaal.

« Antwoord #17 op: Augustus 18, 2009, 08:09:52 am »

Vriende van my, man en vrou, het Januarie albei hulle regter bene verloor in 'n fiets ongeluk in Newcastle. Hulle ry al fiets vir donkie jare. Hulle het niks verkeerds gedoen nie. Sad.... baie, baie sad....

Wie is hulle, as ek mag vra Roem? My oom en tannie het albei een van hul bene verloor in 'n bike ongeluk so rukkie terug...... Kan nie onthou waar dit gebeur het nie.....  Embarrassed

Ongelukke gebeur want ons raak gemaklik.

Jip!  Afro 

Harry
Kuiergas
*

Home: UK
Bike: Drool nog...

Een van die Dae...

« Antwoord #18 op: Augustus 18, 2009, 09:02:02 am »

As ek 'n buite-perd opmerking kan maak uit die vreemde:

Ek het in die begin in die UK gewonder hoekom 'overdress' die manne (en girls) hier so. As jy oor naweke in die bike shops of shows gaan is almal ge-gear van boots tot die duurste helmets.

Almal het 1 of 2 stuk leathers, en al die bike shops verkoop Draggin Jeans / chinnos etc. 'Worst case' ry die ouens met proper boots en kevlar jeans.

jy sal nie 'n R1 ryer sonder 'n one-piece sien nie...

Maar hier is die kit ook baie meer bekostigbaar, en meer van 'n fashion item ook. Hier is baie bike shops en online shops wat die kit bemark.

Goeie entry level boots kos nie veel meer as 'n paar Cat's nie.

Cheers uit 'n 'warm somer' UK.
Colyn
Shutterbug
Administrator
Woema Rider
*
*
*

Home: Rhenosterkop
Bike: BMW K1200LT - R1200GS

« Antwoord #19 op: Augustus 18, 2009, 10:48:39 am »

Harry ek dink ons het die kultuur van kaalgat ry al in die 70's opgetel omdat in daardie dae daar baie min kit ingevoer is en die ingevoerde goed wat daar was, was net onbekostigbaar duur. 'n Goeie Lewis Leather baadjie het amper die helfte van a Kawa Z650 se prys gekos.

Tripwired vir lekker Biker klere.
Kyk vêr en laat spat ...
roem
Kuiergas
*

« Antwoord #20 op: Augustus 18, 2009, 11:15:24 am »

Wie is hulle, as ek mag vra Roem? My oom en tannie het albei een van hul bene verloor in 'n bike ongeluk so rukkie terug...... Kan nie onthou waar dit gebeur het nie.....  Embarrassed

Jip!  Afro 

Cassie, hulle bly in Newcastle en werk albei by Eskom. Hulle van is Smit.
Cassie
Blonde Blits
Woema Rider
*
*
*

Home: Pretoria
Bike: GSX-R600

Lewe begin by 60..... grade vanaf vertikaal.

« Antwoord #21 op: Augustus 18, 2009, 11:35:39 am »

Cassie, hulle bly in Newcastle en werk albei by Eskom. Hulle van is Smit.

Haaaa!  Shocked Ek dink dis hulle.....  Embarrassed  My nefie is Jannie Smit......

Ek weet nie waar bly sy ouers nie, ons het nie regtig kontak nie.....

roem
Kuiergas
*

« Antwoord #22 op: Augustus 18, 2009, 11:38:54 am »

Haaaa!  Shocked Ek dink dis hulle.....  Embarrassed  My nefie is Jannie Smit......

Ek weet nie waar bly sy ouers nie, ons het nie regtig kontak nie.....

Ek ken nou net vir hulle en nie Jannie nie. Laas toe ek met haar gepraat het het dinge goed gegaan. Haar man, Martin, het glo al 'n kuns been gekry en kom redelik goed reg daarmee.
Bladsye: 1 [2]   Boontoe
  Print  

Spring na: