Author Topic: Tripwired Clothing  (Read 22696 times)

Offline RobC

• Kuiergas
  • *
Re: Tripwired Clothing
« Reply #30 on: March 31, 2010, 08:36:11 AM »
Ek dog WD goed is net op die forum winkel beskikbaar? Is dit nie kopiereg skending nie?

Offline Colyn

• Shutterbug
  • Administrator
  • BIJT Rider
  • *
    • Tripwired
« Reply #31 on: March 31, 2010, 08:57:33 AM »
Ek dog WD goed is net op die forum winkel beskikbaar? Is dit nie kopiereg skending nie?

Verduidelik asseblief.
Tripwired vir lekker Biker klere.
Kyk vêr en laat spat ...

Offline RobC

• Kuiergas
  • *
« Reply #32 on: March 31, 2010, 09:09:08 AM »
Trip Wired gebruik die simbole en logos vir eie gewin soos ek dit sien sonder om aan die WD forum iets te gee.
Die feit dat daar verwys word na hulle is nie verskoning nie. :-\
Ek voel die hele thread behoort in nommer 13 gegooi te word.
Dis dieselfde as ouens wat 2010 goed maak en verkoop sonder FIFA se goedkeuring in my opienie.

Offline Colyn

• Shutterbug
  • Administrator
  • BIJT Rider
  • *
    • Tripwired
« Reply #33 on: March 31, 2010, 09:15:36 AM »
En jy is seker van jou feite ?
Kyk vêr en laat spat ...

Offline Colyn

• Shutterbug
  • Administrator
  • BIJT Rider
  • *
    • Tripwired
« Reply #34 on: March 31, 2010, 09:20:06 AM »
Verder ... as jy na die http://bikeinjoutaal.co.za/forum/index.php?topic=1186.0 verwys ... daar is duidelik in die thread dat dit vir myself deur myself gedoen is. Geen benadeling van niemand nie.
Tweedens, die goed was gewys aan die WD bestuur en hulle wag om hulle winkel op te kry.

Maak seker van jou feite VOOR jy sommer hier kom en voorstelle maak oor wat file 13 toe moet gaan.

PS ... Praat gerus met Oetie hieroor.
Kyk vêr en laat spat ...

Offline Esteni

• BIJT Rider
  • *
« Reply #35 on: March 31, 2010, 09:24:16 AM »
Verder ... as jy na die http://bikeinjoutaal.co.za/forum/index.php?topic=1186.0 verwys ... daar is duidelik in die thread dat dit vir myself deur myself gedoen is. Geen benadeling van niemand nie.
Tweedens, die goed was gewys aan die WD bestuur en hulle wag om hulle winkel op te kry.

Maak seker van jou feite VOOR jy sommer hier kom en voorstelle maak oor wat file 13 toe moet gaan.

PS ... Praat gerus met Oetie hieroor.

Eina!!! ???
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right.   Henry Ford

Offline RobC

• Kuiergas
  • *
« Reply #36 on: March 31, 2010, 09:27:42 AM »
Volgens wat ek verneem is daar geen ooreenkoms tussen TripWired en WD nie, want ek sou belang gestel het as dit so was. :-[
Daarom voel ek dat die indruk wat geskep word hier en op TripWired beter verduideliking nodig het.

Offline Colyn

• Shutterbug
  • Administrator
  • BIJT Rider
  • *
    • Tripwired
« Reply #37 on: March 31, 2010, 09:31:17 AM »
Ek het die voorbeelde opgemaak en aan WD bestuur gewys ... dis waarvoor ek die fotosessie gedoen het.  Daar het niks van gekom tot dusver nie en volgens my inligting is daar geen plek waar mense die goed kan bestel van Tripwired af nie.

Solank ek nie beskermde logos VERKOOP nie is daar geen "oortredings" nie. Selfde geld vir Tripwired.

Miskien sal die goed eendag in die WD shop wees ... wie weet.
Kyk vêr en laat spat ...

Offline RobC

• Kuiergas
  • *
« Reply #38 on: March 31, 2010, 09:35:34 AM »
Dan moet dit BAIE DUIDELIK so genoem word dat dit slegs VOORBEELDE is dink ek.
Tans is die indruk wat geskep word dat dit beskikbaar is op aanvraag.
Hoekom ek so aangaan hieroor is om rede ek pak slae gekry het vir goed op 'n website wat ek op 'n tyd onderhou het... die manne wou my hof toe sleep en allerhande ander derglike goed. Die maklikste was om dit in file 13 te gooi.

Offline Colyn

• Shutterbug
  • Administrator
  • BIJT Rider
  • *
    • Tripwired
« Reply #39 on: March 31, 2010, 09:39:25 AM »
Wel whoever daai thread lees en dink hy het a prima facie saak moet maar sy maak maak ;)
Kyk vêr en laat spat ...

Offline Vallee

• BIJT Gold
  • *
« Reply #40 on: March 31, 2010, 09:40:59 AM »
Rob ek moet eerlik se hier op WOEMA operate ons anders ... ons is n forum in eie reg!

Dit is nie reg om ons met anders mindere forums te vergelyk nie! Ons is WOEMERS en ons het WOEMA!
Remember everyone you meet is fighting a battle you may know nothing about. Be gentle …

Offline RobC

• Kuiergas
  • *
« Reply #41 on: March 31, 2010, 09:43:16 AM »
Rob ek moet eerlik se hier op WOEMA operate ons anders ... ons is n forum in eie reg!

Dit is nie reg om ons met anders mindere forums te vergelyk nie! Ons is WOEMERS en ons het WOEMA!
Ek vergelyk nie forums nie... net 'n spesiefieke thread wat problematies is vir my.  ^-^

Offline Vallee

• BIJT Gold
  • *
« Reply #42 on: March 31, 2010, 09:45:23 AM »
Ek vergelyk nie forums nie... net 'n spesiefieke thread wat problematies is vir my.  ^-^

Ja! en let wel dit is in die verlede en alles is uitgesorteer ... get over it and move on!

Raak eers gewoond aan die forum ... dan kan jy met voorstelle wat geregverdig word voorkom!
Remember everyone you meet is fighting a battle you may know nothing about. Be gentle …

Offline Colyn

• Shutterbug
  • Administrator
  • BIJT Rider
  • *
    • Tripwired
« Reply #43 on: March 31, 2010, 09:46:27 AM »
Gewoonlik is dit nogal 'n probleem as mens na serious vergaderings toe moet gaan en jy ry bike. Tripwired het a mission om nice klere te verskaf vir die slag as jy van jou bike af klim maar jy wil darem nogsteeds jou bike konneksie behou.

Hier is iets wat ek vir myself gemaak het. My seun moes maar model speel.

Wat is problematies hieraan ...

Die thread het daartoe gelei dat iemand van die forum 4 stelle sulke klere met sy eie logos op aangeskaf het ... sorry ... die thread bly net waar hy is. ;)
Kyk vêr en laat spat ...

Offline RobC

• Kuiergas
  • *
« Reply #44 on: March 31, 2010, 09:48:13 AM »
My voorstel is dat daar onomwonde genoem moet word dat die produkte wat WD embleeme en bewoording bevat nie te koop is nie maar slegs "Voorbeelde" was...
Ek laat dit eers daar dan. O0